Dominique
16 jun 2025 om 1:02
Heel slecht, 1. Het adres klopt niet. 2. Als je hun wilt bellen zijn ze niet bereikbaar. 3. Ik kreeg iemand aan de telefoon die geen bal nederlands kon dus snapte er niks van. 4. Allebei de poke bowls waren fout. Heb 1,5 uur gewacht voor iets wat goed is
Elena
6 jun 2025 om 3:43
Nooit meer wat van gehoord nooit is het eten gekomen wel betaald shit zaak
Maxime
1 jun 2025 om 7:25
De ebi tempura die ik had besteld, zat niet bij de bestelling. En de avocado waar ik extra voor heb betaald was kei hard. Ik zou het daarom niet aanbevelen.
Wilma
23 mei 2025 om 18:42
Wederom heerlijk gegeten!
Rob
22 mei 2025 om 18:49
kwam veel te laat aan..bezorger had geen wisselgeld ..belde zijn baas ..die heb ik aan de lijn gehad ,wisselgeld zou gebracht worden is niet gebeurd ..het ging maar om 6.12 euro maar alsnog dit is niet netjes !!!
Max
18 mei 2025 om 19:46
2.5 uur geduurd voor slechte kwaliteit eten. Avocado’s waren zo hard, dat ik er iemand dood mee kon gooien. Nooit weer.
Martin
18 mei 2025 om 0:19
Vanwege het tijdstip (ruim na 21:00uur) niet rechtstreeks bij Central Kitchen, hier voor 2e x besteld. Goed gevulde, smaakvolle pokebowls met fijn veel groenten, enz. Netjes 'n terugbetaling + kosteloos bijgerecht ontvangen nadat bij de eerste x misliep.
Marja
17 mei 2025 om 22:45
de bestelling is zo incompleet. missen 5 ingrediënten, juiste drinken en het toetje!! en ze sijn telefonisch de gehele avond niet bereikbaar. Daar baal ik met gemak goed van! Hwt gaat om een behoorlijk bedrag ook. Afgeraffeld incompleet onprofessioneel.
E
10 mei 2025 om 18:53
Had besteld om te bezorgen om 17.05, echter het eten kwam pas om 17.45! Het eten was ook niet echt warm meer! Maar des al niet te min, het eten was héérlijk!
jet
5 mei 2025 om 23:30
Jammer dat ik een deel van mijn bestelling niet krijg had er erg op gehoopt wil ik ze Bellen kan niet niet erg jammer wel lekker eten
Orlando
5 mei 2025 om 17:13
Bestelling aangenomen niets gehoord of binnen gekregen 10x op verschillende tijden gebeld maar kregen niemand te pakken na de bestelling snel offline van thuisbezorgd gegaan. Als je geen zin hebt om te bezorgen bel dan tenminste even op.
Fieke
28 apr 2025 om 12:19
Het duurde veel langer dan 90 min, maar die optie staat er niet tussen. Het was namelijk 135 minuten voordat de bestelling er was. Tussendoor werd ik nog gebeld met de medeleerling dat er geen zalm is, dus dat de bestelling aangepast moest worden.